FRAMING JOHN DELOREAN - AT THEATERS THIS WEEKEND & ON VOD www.framingjohndeloreanfilm.com

Search:

Type: Posts; User: Lwanmtr

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    278
    Views
    36,754

    I havent been on a road trip in like 4 years and...

    I havent been on a road trip in like 4 years and that was withmine on a trailer...hehe. I hope I can have as fun a thread when I finally get to drive mine...hehe.
  2. Replies
    278
    Views
    36,754

    Cool...great pics....and no tow truck..bonus!

    Cool...great pics....and no tow truck..bonus!
  3. Replies
    223
    Views
    53,945

    Yup it is...worth payin a lil extra too...lol

    Yup it is...worth payin a lil extra too...lol
  4. Replies
    223
    Views
    53,945

    Id be willing to put the money to something that...

    Id be willing to put the money to something that is relatively easyish to install..as close to plug n play as possible. Yup, I'm another one who will happily modernize every piece I can..hehe.
  5. Replies
    437
    Views
    72,031

    Cool. I've considered taking my brakes off and...

    Cool. I've considered taking my brakes off and doing a refurb on them...but not sure I'd have the skill and dont wanna wreck them.
  6. Replies
    278
    Views
    36,754

    Awesome. Looks like a nice trip. No issues, I...

    Awesome. Looks like a nice trip. No issues, I hope? Did you get a pic of the median you drove onto? Always a fun pic to get would be the cop having pulled you over...hehe.
  7. Replies
    2
    Views
    107

    [Frame & Body] yeah Ive thought about something like that, but...

    yeah Ive thought about something like that, but what size?
  8. Replies
    2
    Views
    107

    [Frame & Body] Front Running Light Mounting....

    Im wondering if anyone has a solution for the mounting screws on the front running lights? The are stripped/missing on my front fascia so I cant mount the lights.
    Preferably something that requires...
  9. Replies
    81
    Views
    28,040

    I think everyone wants a set....better plan on...

    I think everyone wants a set....better plan on making around 5000....lol
  10. Replies
    382
    Views
    95,057

    Cool/ Hopefully it runs smoothly now

    Cool/ Hopefully it runs smoothly now
  11. Thread: Introductions!

    by Lwanmtr
    Replies
    710
    Views
    182,927

    Sticky: Howdy and welcome. Lotsa great info and folks...

    Howdy and welcome. Lotsa great info and folks here.

    Looks like you got the ever popular 'aluminum' color version :)
  12. Replies
    278
    Views
    36,754

    Cool that she made the trip without any...

    Cool that she made the trip without any incident..prolly finally settling in and deciding to be your car...the puddle coulda been from the car stressing about the trip...hehe.

    As for hitting 88...
  13. Replies
    382
    Views
    95,057

    Yup sometimes just gotta get help with stuff.

    Yup sometimes just gotta get help with stuff.
  14. Replies
    57
    Views
    18,261

    Cool. Ive often considered some sorta non...

    Cool. Ive often considered some sorta non destructive removable thing. Hope to see yours in person some time.
  15. Replies
    57
    Views
    18,261

    Cool...and no holes in the fender?

    Cool...and no holes in the fender?
  16. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Looks good. nice n straight too...mines a lil...

    Looks good. nice n straight too...mines a lil warped..hehe
  17. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Youre parked slightly crooked...hehe

    Youre parked slightly crooked...hehe
  18. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Very shiny!!

    Very shiny!!
  19. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Im planning to make it my daily driver...if I...

    Im planning to make it my daily driver...if I ever get it done...hehe
  20. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] I have a couple small dents...no mud...but then...

    I have a couple small dents...no mud...but then its been on jackstands for a while..and i only drove it like 4 miles...lol
  21. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Mine prolly looks a lil more ratty

    Mine prolly looks a lil more ratty
  22. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Looks awesome.

    Looks awesome.
  23. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Wow..thats looking really clean n spiffy.....my...

    Wow..thats looking really clean n spiffy.....my offer of a 6pack to come clean mine is still open...ill even throw in a burger :giggle:
  24. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] oh hadnt noticed where they mounted

    oh hadnt noticed where they mounted
  25. Replies
    7,844
    Views
    1,207,909

    [General] Did you rivet right into the fiberglass?

    Did you rivet right into the fiberglass?
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4