Search:

Type: Posts; User: Riley88

Page 1 of 13 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    7,818
    Views
    1,195,499

    [General] Very nice!

    Very nice!
  2. Wish you were closer, want to get the damn oil...

    Wish you were closer, want to get the damn oil pressure sender out and it would be a breeze with a lift. Busted my knuckle on the darn thing already
  3. Replies
    20
    Views
    3,832

    Let me know when you are free, and maybe we can...

    Let me know when you are free, and maybe we can do meet and greet with cfi here as well. We have had a few car meet ups with the two of us and it's been great. Want to get more get togethers for us...
  4. Replies
    8
    Views
    474

    WOW you too? I had this happen to me one time in...

    WOW you too? I had this happen to me one time in the delorean in San Diego when i used to live there. I laughed it off because i knew what it was, and they could clearly see my car already has a...
  5. [General] fire extinguisher and check those fuel lines my...

    fire extinguisher and check those fuel lines my man, seriously
  6. [General] I was doing all my troubleshooting on paper until...

    I was doing all my troubleshooting on paper until i could get to the car on the weekend. I was like...all hoses have been updated, fuel systems been in great check, new dmch pump in 2014, new spark...
  7. [General] issue has been figured out. Took me two minutes...

    issue has been figured out. Took me two minutes and im pissed at myself. Went to work on the car today expecting to find something crazy, turns out the roads are so shit here that i hit enough bumps...
  8. [General] Broke down on a short drive and a fun story

    Decided i would take 5312 on a fun sunday drive and go for a coffee. Its about a 15 mile trip there and 15 back. on the way i noticed a very random bucking, every mile or so. I have new eibach shocks...
  9. Thread: Mini meet

    by Riley88
    Replies
    1
    Views
    206

    One day the other vb owner will come out of the...

    One day the other vb owner will come out of the woodwork! What a great day for a drive man
  10. Replies
    7,818
    Views
    1,195,499

    [General] virginia beach sunday meet up! All two of us!59835

    virginia beach sunday meet up! All two of us!59835
  11. Replies
    9
    Views
    952

    What an owner that lives in Chesapeake? Dude I...

    What an owner that lives in Chesapeake? Dude I keep my delorean in Chesapeake how have we not met? Hit me up dude
  12. Replies
    10
    Views
    533

    Have them send a photo of them standing in front...

    Have them send a photo of them standing in front of the car with a shoe on their head. I always try to do something weird like that , something that would not be easy to fake
  13. Replies
    14
    Views
    460

    [Electrical] this is your best bet. Heat gun and 3m shrink wrap

    this is your best bet. Heat gun and 3m shrink wrap
  14. Replies
    5
    Views
    344

    [General] yep! I was on travel again for 3 weeks. I am...

    yep! I was on travel again for 3 weeks. I am waiting for my insurance to kick in then im good to go man. Took long enough, right?
  15. Replies
    5
    Views
    344

    [General] thats step one, nice! I just finally got my new...

    thats step one, nice! I just finally got my new license plate since i moved two years ago and installed it last night lol
  16. Replies
    53
    Views
    21,485

    she is an OCT 81? damn

    she is an OCT 81? damn
  17. Replies
    7,818
    Views
    1,195,499

    [General] My experience with DPI parts has been nothing but...

    My experience with DPI parts has been nothing but astounding mmmm
  18. Replies
    122
    Views
    37,198

    Out of everything i have seen on this forum, I...

    Out of everything i have seen on this forum, I envy you the most my man. Seriously
  19. [General] Did you have the original clutch line? The...

    Did you have the original clutch line? The difference was night and day for me when i got the stainless one done
  20. Replies
    7,818
    Views
    1,195,499

    [General] Planning a trip into the vod this weekend to...

    Planning a trip into the vod this weekend to clean, replace a temp sensor and check it out. First time, wish me luck
  21. Replies
    9
    Views
    366

    Yeah dmc if you could go ahead and design a...

    Yeah dmc if you could go ahead and design a modern version of that jacket that'd be grreeeaaat
  22. Replies
    17
    Views
    4,783

    I really want to make my D a papa johns delorean...

    I really want to make my D a papa johns delorean or another really bad pizza chain. Wait did I say bad? Let's go with buffalo wild wings wooi
  23. Replies
    29
    Views
    1,444

    tell'em Beverly hills car club is > that way. As...

    tell'em Beverly hills car club is > that way. As time goes on the value of these cars and many other sought after 70s and 80s cars will continue to rise. Just because shit boy I could of had one of...
  24. Replies
    24
    Views
    1,693

    Wasn't too bad . Have a friend who's shop let's...

    Wasn't too bad . Have a friend who's shop let's us keep the car there. We actually pulled just the transmission. Then I was like well I gotta redo the water pump and update hoses and may as well...
  25. Replies
    7,818
    Views
    1,195,499

    [General] Who did you order a shift knob from?

    Who did you order a shift knob from?
Results 1 to 25 of 311
Page 1 of 13 1 2 3 4